
Моторне масло Motul 8100 x-clean 5W40 4л
- В наявності
- Оптом і в роздріб
- Код: 104720
1 100 грн.
Показати оптові ціни- +380637540764
- Графік роботи
- Адреса та контакти
ЗНЯТО З ВИРОБНИЦТВА!
Моторне масло Motul 8100 x-clean 5w-40 4L
Моторне масло для бензинових і дизельних двигунів стандарту євро iv і v.
100% синтетичне моторне масло
Застосування
Високотехнологічне 100% синтетичне моторне масло спеціально розроблене для бензинових і дизельних двигунів автомобілів останнього покоління, оснащених турбо-наддувом і безпосереднім уприскуванням. Двигунів, які відповідають вимогам норм Євро IV і Євро V і вимагають використання в них масла стандарту ACEA C3: масла з високою в'язкістю HTHS (понад 3.5 mPa/s), зниженим вмістом сульфатної золи (0,8%), фосфору (0.07%-0.09%), сірки (0.3%) - «Mid SAPS». Сумісно з каталітичними конверторами і сажовими фільтрами (DPF). Можливе застосування в бензинових і дизельних двигунах, що потребують моторне масло класу якості за ACEA А3/В4.
Характеристики
Стандарти:
ACEA A3/B4/C3
API SM/CF
Схвалення:
BMW Long Life 04, Ford WSS M2C 917A, MB-Approval 229.51, Porsche A40, VW 502 00-505 00-505 01, Renault RN0710 N° RN0710-08-012, Renault RN0700 N° RN0700-08-018, GM-OPEL dexos2TM (замінює GM-LL-A-025 і GM-LL-B-025)
Рекомендації:
KIA, HYUNDAI, HONDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUZUKI, SSANGYONG...
Двигуни, що відповідають вимогам норм Євро IV і Євро V, оснащені дуже чутливою системою нейтралізації відпрацьованих газів: Сірка і фосфор у вихлопі знижують ефективність роботи каталітичного нейтралізатора. Сульфатна зола відкладається на елементах сажового фільтра, що в свою чергу призводить до підвищеному витраті палива і зниження потужності двигуна.
Стандарт ACEA C3 вимагає від масел високої стійкості масляної плівки і низького вмісту шкідливих речовин у вихлопі потужних двигунів. MOTUL 8100 X-clean 5W-30 має синтетичну базову основу і знижений вміст сульфатної золи, фосфору і сірки (SAPS), що створює дуже стійку масляну плівку в двигуні і забезпечує сумісність з системою очищення вихлопних газів. MOTUL 8100 X-clean 5W-30 має високі змащувальні, протизносними властивостями і стійкістю до високих температур, що зменшує угар масла. Масла ACEA C3 дозволяють досягти збільшення інтервалів заміни масла, які визначаються бортовою системою діагностики.
Багато автовиробників, такі як KIA / HYUNDAI, HONDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUZUKI, SSANGYONG,... рекомендують масла ACEA C3 для своїх автомобілів, особливо оснащених сажовими фільтрами (DPF).
Стандарт BMW LL-04 накладає серйозні обмеження на масло, особливо в системах Valvetronic і системах очищення вихлопних газів. Цей стандарт відповідає вимогам всіх двигунів BMW, випущених після 2004 року, а також двигунів BMW мають попередні допуски LL-98 і LL-01. УВАГА: Для автомобілів BMW даний продукт може використовуватися в бензинових двигунах тільки в країнах Європейського співтовариства, Швейцарії, Норвегії та князівстві Ліхтенштейн. Поза цих країн потрібне використання мастила з допуском BMW LL-01, такий як MOTUL 8100 X-cess. Перед застосуванням необхідно ознайомитися з рекомендаціями BMW.
Стандарт FORD WSS M2C 917A потрібно для FORD Galaxy 1,9 л TDI до 2006р., а також для FORD Ka 1,2 л. Duratec і 1,3 л. Duratorq TDCi з 2008р.
Специфікація MB 229.51 накладає обмеження на вміст сульфатної золи, фосфору і сірки (SAPS)? Щоб забезпечити сумісність з системами доочистки вихлопних газів Mercedes. Специфікація MB 229.51 поширюється на деякі бензинові двигуни MERCEDES, включаючи, а також всі дизельні двигуни MERCEDES, оснащені або не оснащені сажовими фільтрами (DPF).
Стандарт Porsche A40 вимагає високу стійкість масла до деструкції. Ця специфікація поширюється на всі двигуни PORSCHE, за винятком Cayenne V6 і дизельних версії (для цих двигунів, використовуються масла відповідають стандарту Porsche C30, такі як MOTUL X-clean+ 5W-30).
Групою Renault були розроблені стандарти на моторні масла RN0710 і RN0700, що відрізняються підвищеними вимогами до сумісності з системами нейтралізації відпрацьованих газів. Стандарт Renault RN0700 поширюється на всі бензинові двигунів без наддуву (за винятком Renault Sport) від Групи Renault (Renault, Dacia, Samsung). Дія стандарту RN0700 поширюється також на всі дизельні автомобілі RENAULT, оснащені двигуном 1,5 DCi без DPF (сажовим фільтром), мають потужність менше 100 л. с. і міжзмінний інтервал 20 000 км або 1 рік.
Стандарт Renault RN0710 відноситься до всіх бензинових двигунів з турбонаддувом в тому числі Renault Sport і дизельних двигунів без DPF (сажового фільтра) від Групи Renault (Renault, Dacia, Samsung). Дія стандарту RN0710 не поширюється на дизельні автомобілі RENAULT, оснащені двигуном 1,5 DCi без DPF (сажовим фільтром), мають потужність менше 100 л. с. і міжзмінний інтервал 20 000 км або 1 рік, що вимагають масел відповідних RN0700. Для двигунів 2,2 DCi з DPF, використовуються тільки масла відповідні RN0710, а не RN0720.
Спецификация VW 502 00 и VW 505 00 требуют превосходных моющее-диспергирующих свойств, высокой стойкости масляной пленки и стойкости к увеличению вязкости в присутствие сажи, чтобы обеспечить совместимость с большинство бензиновых и дизельных двигателей, кроме насосфорсунки VW, где предусмотрено использование MOTUL Specific 505 01 505 00 502 00 5W-40 или MOTUL 8100 X-clean 5W-40. ВНИМАНИЕ: Не используйте MOTUL 8100 X-clean 5W-30 там, где требуются продукты с допуском VW 504 00 или VW 507 00. Используйте MOTUL Specific 504 00 507 00 или MOTUL 8100 X-clean+ 5W-30. Соответствие требованиям FIAT 9.55535-S2 означает удовлетворение стандартам ACEA C3 в комбинации с классом вязкости SAE 5W-40 для обеспечения надежной смазки всех бензиновых двигателей FIAT, Alfa-Romeo, и LANCIA, произведенных после июля 2007 года.
Рекомендации по применению
Замена производится в соответствии с рекомендациями производителя техники. Не смешивать с маслами, которые не соответствуют норме ACEA C3. Перед применением необходимо ознакомиться с руководством по эксплуатации автомобиля.
Физико-химические свойства
Класс вязкости, SAE J 300: | 5W-40 |
Плотность при 20°C (68°F), ASTM D1298: | 0,845 г/см3 |
Вязкость при 40°C (104°F), ASTM D445: | 84,7 мм2/с |
Вязкость при 100°C (212°F), ASTM D445: | 14,1 мм2/с |
Вязкость HTHS при 150°C (302°F), ASTM D4741 | 3.64 мПа.с |
Индекс вязкости, ASTM D2270: | 172 |
Температура застывания, ASTM D97: | -39°C / -38°F |
Температура вспышки, ASTM D92: | 234°C / 453°F |
Сульфатная зольность, ASTM D874 | 0,8% массы |
Щелочное число, ASTM D2896: | 7,9 мг KOH/г |
Производитель оставляет за собой право изменять характеристики продуктов с целью повышения качества продукта без специального уведомления.
ДанныеКлас в'язкості SAE 5W40Масло: Синтетичне масло
Об'єм [л]: 5
Дотримуватися сервісну інформацію
Специфікація: ACEA C3, API SN
Дозвіл виробника: BMW LL-04, FORD WSS M2C 917A, GM-OPEL dexos2, MB-Approval 229.51, PORSCHE A40, Renault RN0710/0700, VW 502 00 / 505 00, VW 505 01
Номер EAN: 33 74650 23388 8
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Motul |
Країна виробник | Франция |
Вид масла | Синтетическое |
Застосування за типом | Легкові автомобілі |
Для типу двигунів | Всі типи |
В'язкість масла по SAE | 5w40 |
Тактность двигуна | двухтактный и четырехтактный |
Енергозберігаюче масло | Ні |
Об'єм рідини | 4.0 (л) |
Стандарт ACEA | A3/B4/C3 |
- Ціна: 1 100 грн.